Miércoles, 26 Junio 2019

La soprano palafrugellenca Indira Ferrer Morató, distingida amb les credencials d'embaixadora per la pau

L'entrega de les credencials va tenir lloc al Teatre Cervantes de Màlaga

El diumenge dia 23 de Juny, la FUNDACIÓN ORDEN DE LA PAZ, que presideix el senador espanyol Joaquin Ramirez, va fer entrega, al Teatre Cervantes de Màlaga, de les credencials d’EMBAIXADORS PER LA PAU a diferents personalitats dels cinc continents, pertanyents a diferents sectors de la cultura o de la política. Entre els guardonats volem destacar, per la seva condició de Patrona de la Fundació Ernest Morató, la soprano palafrugellenca i d’orígen indi, Indira Ferrer Morató, que havia estat proposada per la FUNDACIÓN 100 CIUDADES POR LA PAZ, que dirigeix Pablo Marcet i presideix la Princesa Nora de Lienchestein. La distinció a la Indira Ferrer va ser motivada per la seva tasca d’agermanament entre cultures de diversos països a través de la música. Molt especialment, entre Cuba i Catalunya a través de les havaneres.

L'entrega dels guardons va anar acompanyada d'una recepeció per part de Julio Andrade, director del Centre Internacional de Líders i Institut de les Nacions Unides, a la seu de l'ONU a Màlaga. En aquest acte, es va remacar la necessitat de crear sinergies entre els diferents països, a favor de la pau.

Mapa de ubicación