Viernes, 27 Marzo 2020

La Fundació presenta la memòria d'activitats de l'any 2019

La participació al Festival de Habaneras de La Habana, la digitalització i les dades d'accés a la col·lecció de partitures musicals són alguns dels punts més destacats que recull el document

La Fundació ha publicat la Memòria d'activitats de l'any 2019 que, a partir d'avui, podeu consultar a la nostra pàgina web. D'entre les activitats desenvolupades, destaquen la participació al Festival de Habaneras de La Habana, al novembre passat, l'organització del II Cicle de Conferències o la digitalització de cent partitures del centre de documentació que conserva i difon. També remarcables són les visites que rep la nostra pàgina web -més de 12.000 l'any 2019- i les descàrregues de partitures musicals per part dels usuaris del servei. Així, l'any 2019 es van comptabilitzar un total 15.509 descàrregues de partitures.

Una altra de les activitats que s'ha desenvolupat és la difusió de les cantades d'havaneres, en la temporada que va d'abril a octubre. En aquest període es van difondre a través de la nostra pàgina web 442 cantades d'un centenar de grups existents.

Podeu descarregar la memòria en el document adjunt:

Mapa de ubicación