Lunes, 13 Mayo 2019

Havaneres al Liceu

El Liceu estrena una cantata d'Antoni Mas

El propassat diumenge 12 de maig, dins concert final de "La Sardana de l'Any" que es va celebrar al Gran Teatre del Liceu de Barcelona, es va estrenar una cantata del compositor Antoni Mas, en la qual varen intervenir la cobla Sant Jordi Ciutat de Barcelona, la cobla Montgrins, la Polifònica de Puig-reig i, com a solistes, el grup Port bo i la soprano Indira Ferrer Morató. L'obra va ser dirigida per Jordi Molina.

Per completar la segona part del concert, el Port bo, acompanyat per la cobla Montgrins, va interpretar les havaneres "El capità" i "Busca'm a l'Empordà" -aquesta, conjuntament amb la Indira- i la sardana "Bucòlica". Per la seva part, la Indira, acompanyada per la cobla Sant Jordi, va interpretar la sardana "Cadaqués t'estimi" i l'Ave Maria de l'intermezzo de Cavalleria Rusticana.

El Teatre del Liceu va presentar un ple absolut i les interpretacions varen tenir gran èxit entre el públic assistent.

Mapa de ubicación