Monday, 04 February 2019

Memòria del 2018

Ja podeu consultar la memòria d'activitats del 2018

L'any 2018 la Fundació ha organitzat el I Cicle de conferències d'havaneres que s'ha desenvolupat, amb un total de 7 xerrades, a la Biblioteca de Palafrugell i al local de l'Associació de Veïns i Amics de Calella. També ha organitzat la jornada Ortega Monasterio, entre cultures,  dedicada al mestre de l'havanera amb motiu del centenari del seu naixement i els Premis 2 X 4, lliurats a títol pòstum a José Luis Ortega Monasterio i a Ricard Viladesau. L'acte  va reconèixer l'obra i la trajectòria d'aquests dos compositors.

També s'ha continuat difonent el patrimoni documental a través del web que ha rebut al llarg de l'any 2018, un total de 12.200 visites o accessos. Destaquem la secció de partitures, on els usuaris poden consultar en format PDF al voltant de 800 partitures digitalitzades. L'any 2018 s'ha comptabilitzat en aquesta secció del web 6.465 visites o accessos i un total de 17.330 partitures descarregades.

Per a més informació, podeu accedir al document adjunt.

Situation map