Dilluns, 20 Novembre 2017

Presentació del disc "L'home de la guitarra" a Palafrugell

El disc es presenta divendres, dia 24 de novembre, a les 8 del vespre al Teatre Municipal de Palafrugell

L'home de la guitarra, el disc que homenatja l'obra del mestre Josep Bastons, es presentarà divendres 24 de novembre al Teatre Municipal de Palafrugell (c/Santa Margarida, 1) a les 8 del vespre.

A l'acte hi intervindran Antoni Mas, productor artístic de l'obra, el mestre Josep Bastons i Joan Carles Doval, director de Picap. En finalitzar la presentació, s'oferirà un concert a càrrec d'alguns dels artistes que participen en l'obra que interpretaran algunes de les peces del mestre Bastons. Hi intervindran Port Bo, Frans Cuspinera, Indira Ferrer, Lydia Torrejón, Georgina Espolet i Clara.

L'entrada és lliure i gratuïta

"L'home de la guitarra", tribut a Josep Bastons

"L'home de la guitarra" recull, per ordre cronològic, els setze temes més emblemàtics que ha escrit el mestre Josep Bastons en el decurs de la seva trajectòria com a compositor. Cadascun d'aquests temes és cantat per un intèrpret diferent, que n'ofereix la seva particular versió. Un toc personal que fa que cada cançó sigui una sorpresa, sobretot si tenim en compte que la gran majoria dels intèrprets provenen d'altres gèneres musicals molt diferents i que, alguns d'ells, precisament han descobert les havaneres a partir de la seva participació en aquest treball.
Aquestes característiques converteixen "L'home de la guitarra" en un document original i summament interessant, tant per els aficionats a la música d'en Josep Bastons, que tindran una magnífica ocasió d'escoltar-la "d'una altra manera", com pels admiradors dels diferents cantants i grups participants, que els descobriran en una faceta diferent i sorprenent.
Com a cloenda de la gravació, s'ha escollit una havanera que els companys d'en Josep Bastons -en Carles Casanovas i l'Antoni Mas- li varen dedicar i que interpreten els seus amics més íntims.