Dilluns, 21 Gener 2019

Presentació de la biografia de Salvador Dabau Caussa

Dimecres 30 de gener, a les 7 de la tarda a la sala Miquel Diumé de Girona

Dimecres, 30 de gener a les 7 de la tarda es presentarà el llibre Salvador Dabau i Caussa, d'Albina Varés i Lluís Brugués a la sala Miquel Diumé de l'Ajuntament de Girona La presentació anirà a càrrec de Mon Marquès, catedràtic d'Història de l'Educació de la UdG.

Salvador Dabau Caussa (1909-2002) va ser mestre d'escola, músic i compositor. Va combinar tots els gèneres musicals: ballet, sarsuela, cinema, ballables, música religiosa, música per a piano, comèdia musical o cançons infantils, però va destacar sobretot per les composcions de sardanes i havaneres. El llibre conté un apèndix ade 220 sardanes i havaneres inventariades  i s'il·lustra amb fotografies del fons de la família Dabau, la col·lecció Albina Varés, la col·lecció Lluís Brugués i el fons del CRDI de l'Ajuntament de Girona.