Dimecres, 26 Juny 2019

Es publiquen les composicions finalistes del onzè concurs de composició d’havaneres de Catalunya “Vila de Sant Pol de Mar”

El veredicte del jurat es farà públic el 24 d'agost

Les composicions finalistes del onzè concurs de Composició d’Havaneres de Catalunya “Vila de Sant Pol de Mar”, que se celebra el proper mes d'agost, són:  “La Dansa infinita de la mar” lletra i música de Maria del Mar Coma López i “Manuel” lletra i música de Lluis Lozano Gonzàlez.

El veredicte final es farà públic durant el 17è. Festival d’havaneres de Firamar, que se celebrarà el dissabte 24 d’agost a partir de les 10 del vespre. També s’efectuarà la votació entre el públic assistent per tal d’atorgar el premi popular. El Jurat ha estat format per persones qualificades dins del món de la música i de les lletres i especialment dins del món de l’Havanera.

Enguany en el Festival d’havaneres ens acompanyaran els grups Port Bo, Peix Fregit i Les Anxovetes. Divendres 23 d'agost hi haurà l'actuació del grup Arjau