Dimecres, 10 Gener 2018

Es constitueix l'Associació Internacional d'Havaneres

La primera reunió de treball va tenir lloc el passat 28 de desembre a Madrid

El 28 de desembre passat va tenir lloc  a la seu de l'Asociación de Artistas e Intérpretes de España de Madrid la primera reunió per la constitució de l'Associació Internacional d'Havaneres que tindrà com a objectiu organitzar i coodinar el Congrés Internacional de l'Havanera i la difusió, investigació i la promoció de les havaneres. El congrés s'organitza des de l'any 2014  i la primera edició es va celebrar a Palafrugell, organitzat per la Fundació Ernest Morató. L'any 2015 el II Congrés es va celebrar a Torrevieja, el III a Candás (Astúries)  i el darrer s'ha celebrat, el setembre passat, a Mayorga de Campos (Valladolid).

En la reunió hi van assistir representants de les quatre entitats que constituiran l'Associació, Antoni Mas, en representació de la Fundació Ernest Morató, Teresa Pérez Daniel, en representació de la  la Fundación Teresa Pérez Daniel, Aurelio Martínez, com a membre del Patronato Municipal de Habaneras de Torrevieja i David Colado, director de l'Escola Municipal de Música Miguel Barrosa de Carreño (Astúries).