Dilluns, 12 Març 2018

Enric Frigola, nou president de la Fundació

El periodista i patró de la Fundació Enric Frigola ha estat elegit nou president de la Fundació. Frigola va rebre de forma unànime el suport del Patronat en la Junta Extraordinària celebrada el passat 9 de març al Teatre Municipal de Palafrugell.

Enric Frigola (Peratallada, Baix Empordà, 1946) ha estat una de les figures cabdals en la ràdio a Catalunya en les darreres dècades. Iniciat a  Ràdio Girona, ha realitzat i dirigit programes de promoció musical a Ràdio 4 i Catalunya Ràdio, on va ser coordinador de Catalunya Cultura i Catalunya Música, entre el 2001 i el 2009. Actualment, és coordinador de programació de Ràdio Estel. Entre  els reconeixements que ha rebut, destaquem de l'Ofici de Periodista, atorgat pel col·legi de periodistes l'any 2000, la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya, l'any  2009, i un dels premis d'Actuació Cívica, de la Fundació Lluís Carulla, l'any 2010.

Enric Frigola pren el relleu del músic i compositor Antoni Mas que, després de gairebé cinc anys en el càrrec, deixa la presidència, tot i que mantindrà la seva condició de patró.