Dimecres, 03 Octubre 2018

(D)ones, el darrer disc de Les Anxovetes

El disc recull deu cançons pròpies i inèdites

(D)ones és l'últim treball de Les Anxovetes, un  disc compost per deu cançons pròpies que els diferents membres del grup han creat. En aquest nou treball, han pres el gènere tradicional de l’havanera com a punt de partida per anar molt més enllà, i fins i tot allunyar-se'n, oferint un espectacle que reforça, revisa i amplia el repertori de cançons marineres i combina cançons pròpies i inèdites amb cançons populars, totes elles lligades amb un fil conductor que explica històries del mar amb veu de dona.

El disc s’ha enregistrat als Estudis MusicLan d’Avinyonet de Puigventós sota l’assessorament musical del productor i compositor Joan Díaz, i es troba dins la col·lecció d’ADEP especialitzada en world music i música tradicional i sota el segell de Seed Music Artistic Services.