Divendres, 22 Novembre 2019

Acte d'homenatge a Pere Ferrer

Dissabte, 30 de novembre a partir de les 21.00h

El proper dissabte 30 de novembre a partir de les 9 del vespre, tindrà lloc al restaurant La Selvatana de Palamós un acte d'homenatge a Pere Perrer, traspassat el passat mes de juliol. L'acte està organitzat pel grup l'Espingari, del qual Pere Ferrer en va ser component i director musical, i pel restaurant La Selvatana de Palamós i constarà d'una taula en què companys i amics recordaran la seva figura. L'acte comptarà també amb la presència d'Enric Frigola, president de la Fundació Ernest Morató. L'acte h'homenatge acabarà amb un sopar i una cantada de taverna.

Pere Ferrer (1967-2019) va començar a cantar havaneres l'any 1982 amb L'Espingari, grup ja va no va abandonar. A més de cantar, també composava. Dues de les seves composicions -Havaneres estimada i Sons de mar- van ser premiades en el Concurs de Composició d'Havaneres de Sant Pol de Mar.