Dilluns, 12 Juny 2017

32ª Gran Trobada Barcelona Cara el Mar

La trobada, organitzada per l'Associació d'Amics de les Havaneres, tindrà lloc el proper dissabte 17 de juny a les 9 del vespre.

La Gran Trobada d'Havaneres Barcelona cara el Mar, organitzada per l'Associació d'Amics de les Havaneres al Passeig Joan de Borbó del Port Vell de Barcelona, arriba a la 32 edició i hi participaran els grups Barcarola, Ultramar i Mar Endins. Aquest any l'espectacle porta com a títol "Antologia de l'Havanera" i serà presentat per Alexandra Morera.

Al finalitzar l'acte, Fransesc Salse,  s'acomiadarà de l'Associació després d'haver-ne estat 12 anys president i 20 anys secretari, si bé cointinuarà al capdavant del grup Mar Endins com a director musical. En la seva carta de comiat, Francesc Salse agraeix a totes les institucions i persones que han col·laborat amb l'Associació aquests darrers anys i, especialment, en l'organització de la Trobada. La nova presidenta de l'Associació serà Núria Berengueras, directora musical del grup Ultramar.