Benvinguts al nou web

Benvinguts al nou web de la Fundació Ernest Morató. Després d'uns quants anys amb el mateix portal, el patronat de la fundació va creure convenient d'adaptar el seu web als temps que corrent, de manera que aquest s'adapti als nous formats de telèfon intel·ligent i tablet.

Així mateix, es pretén facilitar la informació posant a l'abast del públic una finestra clara, entenedora i més dinàmica.

Premis 2x4 a ritme d'havanera

El passat 6 de juliol la Fundació Ernest Morató va fer lliurament dels premis "a ritme de 2x4", que enguany celebren la vuitena edició.

Aquest premis són un reconeixement a la tasca que les persones o entitats realitzen amb l'havanera com a centre d'interès.

La Fundació ha catalogat les barraques de pescadors de la Costa Brava i les publicarà en un llibre

Les barraques de pescadors són un dels últims exponents de l'arquitectura popular de la riba mediterrània. Han actuat com a llocs de refugi de pescadors, però també com a llocs de trobada i de sociabilitat i per tant, com a lloc privilegiat de transmissió d'havaneres i de la música popular.